تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

  • ۰
  • ۰

تابلو چلنیوم و تابلوسازی در اسلامشهر ، از خدمات تخصصی طراحان و سازندگان حرفه ای است که در زمینه طراحی انواع تابلو فعالیت می نمایند. تابلو چلنیوم و تابلوسازی در اسلامشهر شامل طراحی تابلوهای وکیوم، تبلیغاتی، تابلو چلنیوم، رینگی، لایت باکس، پوینت لایت و تابلوهای دیگر می باشد. در صورتی که نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خدمات تابلوسازی و ساخت انواع تابلو چلنیوم در اسلامشهر دارید، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

وبسایت : www.andisheaftab.com

اینستاگرام : www.instagram.com/andisheaftab

تابلوسازی اندیشه آفتاب

 

تابلوسازی در اسلامشهر 1

تابلوسازی در اسلامشهر 2 تابلوسازی در اسلامشهر 3 تابلوسازی در اسلامشهر 4 تابلوسازی در اسلامشهر 5 تابلوسازی در اسلامشهر 6

 

 

 

اجرای نمای کامپوزیت و ترموود در اسلامشهر

اجرای نمای کامپوزیت و ترموود در اسلامشهر ، یکی از روش های قابل اجرا برای نما که در سال های اخیر مورد توجه قرار گرفته است اجرای نمای کامپوزیت می باشد که در ساختمان ها و ساخت تابلو تبلیغاتی و هم در جایگاه های سوخت رسانی شاهد آن هستیم . علاوه بر آن اکثر کسب وکارها طراحی نمای کامپوزیت مغازه و ساختمان را به صورت ترکیبی انجام می دهند که بسیارجلوه زیبایی دارد . زمانی که تابلو مغازه شما جلوه و زیبایی خود را از دست داده است می توانید برای تغییر تابلوی تبلیغاتی کسب وکار خود از تابلو کامپوزیت استفاده نمایید زیرا نمای کامپوزیت مغازه یکی از انواع نماهای مدرن است و قیمت تابلو کامپوزیت مقرون به صرفه می باشد وامروزه اجرای نمای کامپوزیت و ترموود در اسلامشهر کاربرد و طرفداران زیادی دارد .

 

 

طراحی و ساخت تابلو چلنیوم در اسلامشهر

 

طراحی و ساخت تابلو چلنیوم در اسلامشهر ، یکی از خدمات مجموعه است که از لامپ های LED برای نورپردازی استفاده می شود. تابلو چلنیوم از دو جزء تابلو کامپوزیت و حروف برجسته چلنیوم ساخته می شود. طراحی و ساخت تابلو چلنیوم در اسلامشهر شامل طراحی حروف مورد نظر در نرم افزار گرافیکی کرل و لیزر طرح مورد نظر با ورق های فلزی به صورت مدور یا زاویه دار، بر روی پلکسی گلس با رنگ های متنوع می باشد. از مزایای طراحی و ساخت تابلو چلنیوم در اسلامشهر، شامل عمر طولانی، قابلیت شستشو، رنگ بندی متنوع، قابلیت انعطاف به اندازه و طرح های مختلف، مصرف برق پایین، جنس مرغوب چلنیوم و نوردهی زیبا می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت تابلو چلنیوم در اسلامشهر، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

طراحی و تابلوسازی در اسلامشهر

 

طراحی و تابلوسازی در اسلامشهر ، شامل طراحی انواع تابلوهای جذاب و زیبا است که موجب تأثیرگذاری بر افراد می شود. از مولفه هایی که زمان طراحی و تابلوسازی در اسلامشهر مورد توجه قرار می گیرد، توجه به گرافیک، اندازه، رنگ، نورپردازی و جنس تابلو است. همچنین عوامل مختلفی همچون شکل و داستان برند، سلیقه مشتریان، هزینه مورد نظر مشتریان، مدت زمان ساخت تابلو، محل نصب، مکان جغرافیایی، درجه نور و روشنایی فضا در طراحی و تابلوسازی در اسلامشهر نقش مهمی ایفا می کنند. از انواع تابلوها که در فرآیند طراحی و تابلوسازی در اسلامشهر مد نظر قرار می گیرند، می توان به تابلو تبلیغاتی، تابلو چلنیوم، لنز عکس، تابلو وکیوم، رینگی، تلویزیون شهری، لایت باکس، پوینت لایت، تابلو کامپوزیت و تابلو ترموود اشاره نمود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و تابلوسازی در اسلامشهر، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در اسلامشهر

 

طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در اسلامشهر ، یکی از فعالیت های مهم جهت معرفی کسب و کارهای مختلف به مخاطبین به شمار می آید. از کاربردهای طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در اسلامشهر، نصب تابلو در محیط های شلوغ و پر رفت و آمد همچون پاساژها، سینماها، هایپرمارکت ها و محیط های دیگر می باشد. کاربرد دیگر طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در اسلامشهر، شامل تابلوهای سر درب مغازه ها و فروشگاه ها می باشد. انواع تابلو تبلیغاتی شامل تابلو حروف برجسته ، تابلو پلاستیک ، تابلو چلنیوم ،تابلو لایت باکس ، تابلو ترموود و تابلو کامپوزیت می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت تابلو تبلیغاتی در اسلامشهر، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

 

طراحی و ساخت تابلو لنز عکس در اسلامشهر

 

طراحی و ساخت تابلو لنز عکس در اسلامشهر ، یکی از خدمات و فعالیت های طراحان و متخصصان مجموعه است که به صورت حرفه‌ای در صنعت تابلوسازی فعالیت می نمایند. یکی از موضوعاتی که در طراحی و ساخت تابلو لنز عکس در اسلامشهر، مد نظر قرار می گیرد سلیقه مشتریان است که در نحوه طراحی تابلو لنز عکس تأثیرگذار است. قاب هایی که در طراحی و ساخت تابلو لنز عکس در اسلامشهر مد نظر قرار می گیرند، در اندازه ها، طرح ها و رنگ های مختلفی طراحی و تولید می گردند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت تابلو لنز عکس در اسلامشهر، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

تابلوسازی و ساخت تابلو وکیوم در اسلامشهر

 

تابلوسازی و ساخت تابلو وکیوم در اسلامشهر ، شامل طراحی تابلوهای حروف برجسته است که به دلیل تنوع رنگ، نوردهی و داشتن متدهای متعدد، به صورت سه بعدی و اشکال مختلف قابل پیاده سازی می باشد. اجزای تشکیل دهنده تابلو برجسته سه بعدی وکیوم شامل سطح روی تابلو با جنس های ورق های پلکسی گلاس یا پلاستیک، سطح کناری یا لبه حروف برجسته با متریال استیل، فلز، پلاستیک و چلنیوم و سطح زیرین است که از ورق های PVC تشکیل می شود. از مزایای تابلوسازی و ساخت تابلو وکیوم در اسلامشهر ، شامل رویت کامل حروف برجسته وکیوم، سبکی، انعطاف پذیری بالا، دوام و مقاومت بالا، قیمت مناسب، شبیه سازی حروف ریخته گری شده، داشتن عمق بیشتر و سه بعدی بودن سطح حروف و امکان ایجاد فرم های کروی و نیم دایره ای می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه تابلوسازی و ساخت تابلو وکیوم در اسلامشهر، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

طراحی و ساخت تابلو رینگی در اسلامشهر

 

طراحی و ساخت تابلو رینگی در اسلامشهر ، با استفاده از دو متریال رینگ استیل و رینگ پلکسی گلاس صورت می گیرد. طراحی و ساخت تابلو رینگی در اسلامشهر بر اساس روش های مختلفی پیاده سازی می شود که شامل استیل با رینگ استیل، استیل با رینگ پلکسی گلاس، پلکسی گلاس با رینگ استیل، پلکسی گلاس با رینگ پلکسی گلاس و چلنیوم با رینگ پلسکی گلاس می شود. مراحل طراحی و ساخت تابلو رینگی در اسلامشهر، شامل بررسی محل نصب تابلو و اندازه گیری های مورد نیاز، طراحی حروف برجسته طبق نظر مشتری با نرم افزارهای کرل، اتوکد و تری دی مکس، برش حروف برجسته با استفاده از دستگاه برش لیزر بر روی پلکسی گلاس یا استیل، برش رول های استیل یا پلکسی گلاس به صورت رینگ، آماده سازی زیرساز از جنس pvc، نصب بلوک های SMD و نصب تابلو رینگی در مکان می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت تابلو رینگی در اسلامشهر، با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

 

 

طراحی و ساخت تابلو تلویزیون شهری در اسلامشهر

 

طراحی و ساخت تابلو تلویزیون شهری در اسلامشهر ، از خدمات تخصصی مجموعه تابلوسازی است که با اهداف اطلاع رسانی و تبلیغات محیطی صورت می گیرد. مکان قرار گیری تابلو تلویزیون در معابر، بزرگراه ها و میادین است که جهت اطلاع رسانی زمان برگزاری کنسرت، همایش، سیمنار، تبلیغ و پخش اخبار در نظر گرفته می شود. از مزایای طراحی و ساخت تابلو تلویزیون شهری در اسلامشهر، بازدهی بالا، توان برق مصرفی پایین، کیفیت بالای نمایش، مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی، ضد آب بودن، طراحی در ابعاد مختلف، شفافیت و درخشندگی در پخش تصاویر، زاویه دید کامل و پشتیبانی از انواع رنگ ها می باشد. طراحی و ساخت تابلو تلویزیون شهری در اسلامشهر شامل انواع تابلو تلویزیون شهری RGB و 2RGB است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت تابلو تلویزیون شهری در اسلامشهر، با شماره های تابلوسازی قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

 

 

طراحی و ساخت تابلو لایت باکس در اسلامشهر

 

طراحی و ساخت تابلو لایت باکس در اسلامشهر ، فرآیندی است که جهت استفاده در سالن سینما، داخل مترو، بازار موبایل و غرفه های نمایشگاه، توسط طراحان و متخصصان مجرب تابلوساز انجام می شود. از مزیت های طراحی و ساخت تابلو لایت باکس در اسلامشهر، مقاومت بالا، کیفیت زیاد، تعویض آسان تبلیغات، مصرف کم برق، مقرون به صرفه بودن طراحی، ساخت و نصب تابلو، مصرف انرژی کم، نوپردازی به صورت کامل، امکان استفاده به صورت دیواری و آویز و ضخامت بسیار کم تابلو لایت باکس می باشد. در طراحی و ساخت تابلو لایت باکس در اسلامشهر از جعبه های نورانی با جنس چوب، پلاستیک و آلومینیوم استفاده می گردد. تصویر مورد نظر داخل جعبه قرار گرفته و از پشت تابلو، نورپردازی صورت می گیرد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت تابلو لایت باکس در اسلامشهر، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

طراحی و ساخت تابلو پوینت لایت در اسلامشهر

 

طراحی و ساخت تابلو پوینت لایت در اسلامشهر ، به صورت مکعب یا مربع هایی نورانی از اس ام دی (SMD) یا ال ای دی (LED) است که در ابعاد مشخصی انجام می شود. تابلو پوینت لایت قابلیت دستوردهی جهت به نمایش گذاشتن اشکال دلخواه رقص نورها را دارند. از مزایای طراحی و ساخت تابلو پوینت لایت در اسلامشهر، ضد آب و ضد گرد و غبار بودن، قابلیت کنترل از راه دور، قابلیت برنامه ریزی و پخش افکت های متنوع، ظاهر منحصر بفرد و مدرن، قابلیت نصب حروف برجسته، قابلیت نصب چلنیوم روی تابلو، مصرف پایین انرژی و قابلیت نمایش 16 میلیون رنگ می باشد. از اهداف طراحی و ساخت تابلو پوینت لایت در اسلامشهر، به نمایش گذاشتن همزمان نور و نوشته در کنار هم به صورت زیبا و جذاب می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طراحی و ساخت تابلو پوینت لایت در اسلامشهر، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

اجرای نمای کامپوزیت در اسلامشهر

 

اجرای نمای کامپوزیت در اسلامشهر ، شامل اجرای ورق هایی است که از دو لایه آلومینیوم و یک هسته از جنس های پلاستیک یا پلی اتیلن ماده معدنی تشکیل می شوند. شیوه اجرای نمای کامپوزیت در اسلامشهر، به دو روش اجرای فیکس و اجرای ریلی می باشد. از مزایای اجرای نمای کامپوزیت در اسلامشهر می توان به تنوع رنگ و طرح نما، سبکی وزن، عایق بودن، شکل پذیری، سرعت در نصب و اجرا، ضد حریق بودن، مقاومت بالا در برابر شرایط مختلف آب و هوایی و زیبایی نمای کامپوزیت اشاره نمود. از کاربردهای اجرای نمای کامپوزیت در اسلامشهر، استفاده در نمای ساختمان به عنوان جایگزینی مناسب جهت مصالح نمای ساختمان است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اجرای نمای کامپوزیت در اسلامشهر، با شماره های قرار داده شده در سایت تماس بگیرید.

 

 

اجرای نمای ترموود در اسلامشهر

 

اجرای نمای ترموود در اسلامشهر ، شامل اجرای چوب نما، چوب کف و سازه هایی است که با هدف زیبایی و افزایش طول عمر نمای ساختمان صورت می گیرد. از مزایای اجرای نمای ترموود در اسلامشهر، از بین رفتن حشرات داخل چوب، کاهش احتمال پوسیدگی چوب، مقاومت بالا ترموود در برابر شرایط مختلف محیطی، نگهداری و شستشوی آسان نمای ترموود، وزن کم چوب جهت انتقال، عدم استفاده از مواد شیمیایی، بافت یکنواخت و خالص چوب، زیبایی چشمگیر،عایق حرارتی عالی، نصب آسان ترموود و عدم نیاز به نیروی متخصص می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه اجرای نمای ترموود در اسلامشهر، با شماره های درج شده در سایت تماس حاصل فرمایید.

 

 

تابلوسازی انواع تابلو تبلیغاتی

 

استیل

 

چلنیوم

 

لترمکس

 

وکیوم

 

رینگی

 

لاسوگاسی

 

پوینت لایت

 

لایت باکس

 

تلویزیون شهری

 

گروه تابلوسازی اندیشه افتاب

 

طراح و مجری مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی

 

شما عزیزان می توانید جهت سفارش تابلوهای تبلیغاتی برای شرکت، محل کار، مغازه ، نمایندگی ها و… با این تابلوسازی همکاری نمایید.

 

---------------------------------------------

 

" تابلوسازی اندیشه آفتاب "

 

دفتر: 22854605

 

کارخانه : 3-56585901 - 021

 

آدرس : شهرک صنعتی سبلان نرسیده به گلستان هفتم پلاک 9

 

مدیریت : 09125212371

 

سفارشات تلفنی : 09123857588

 

سفارشات واتساپ : 09192962879

 

----------------------------------------------------------

 

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

                                                                                                                                                     

سفارشات از طریق واتساپ واتساپ اندیشه آفتاب  09192962879  ( آنلاین )آقای مهندس بیگدلی

   09123188582  آقای رحیمی از ساعت 8 صبح الی 18 عصر

 09123857588  آقای بیگدلی

 

  
                                                                                                                                                     

همراه :          09125212371     مدیریت : علی اکبر بیگدلی  
                                                                                                                                                     

آدرس کارخانه : تهران -جاده ساوه- نرسیده به رباط کریم - (شهرک صنعتی سبلان) خیابان اصلی شهرک  گلستان هفتم پلاک ۹ 

تلفن کارخانه :     02156585901              02156585902                 02122854605

                                                                                                                                                              

در صورت نیاز به هرگونه مکاتب و درخواست پیش فاکتور و یا ارسال طرح، ازلینک واتساپ زیر استفاده فرمائید

واتساپ: واتساپ اندیشه آفتاب

 

وبسایت : www.andisheaftab.com

اینستاگرام : www.instagram.com/andisheaftab

جهت ارتباط در واتساپ لوگوی زیر را لمس نماید

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی