تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

  • ۰
  • ۰

آیا به دنبال بهترین تابلوسازی در پرند هستید؟ تابلوسازی پرند با استفاده از خدمات تابلوسازان مجرب و متخصص ، در زمینه ارائه خدمات تابلو سازی به مشتریان و متقاضیان فعالیت می کند. جهت انتخاب یک تابلو مناسب برای معرفی کسب و کار خود باید به ویژگی های مهمی توجه نمایید. ویژگی هایی که در کنار هم می تواند به بهتر دیده شدن تابلو مغازه شما کمک شایانی نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه انواع تابلو تبلیغاتی و قیمت انواع تابلو سازی شامل تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو ترموود ، تابلو مغازه و... ، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.

وبسایت : www.andisheaftab.com

اینستاگرام : 

www.instagram.com/andisheaftab

 

تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلوسازی در پرند1

تابلوسازی در پرند2 تابلوسازی در پرند3 تابلوسازی در پرند4 تابلوسازی در پرند5

تابلوسازی در پرند6

تابلو مغازه در پرند

 

تابلو مغازه در پرند ، مهمترین خدمات ارائه شده در تابلو سازی است که با استفاده از روش های مختلف تابلو سازی، به مشتریان و متقاضیان عرضه می شود. یکی از اصلی ترین اصول در انتخاب تابلو مغازه و به طور کلی صنعت تابلو سازی انتخاب نوع تابلو است. تابلو ها انواع مختلفی دارند که هر یک دارای مزیت های و ویژگی های منحصر به فردی هستند. در سال های اخیر انواع مختلفی از تابلو های تبلیغاتی وارد این صنعت شده اند و به گونه ای می توان گفت که صنعت تابلو سازی دچار تحول و دگرگونی خوبی گردیده است. تابلو مغازه در پرند ، با حضور کادر مجرب و حرفه ای از تابلوسازان اجرا ونصب می شود که شامل انواع تابلو چلنیوم ، تابلو استیل ، تابلو ترموود ، تابلو کامپوزیت و... می شود. در صورتی که شما نیز به یکی از انواع تابلوها علاقه مند هستید، می توانید به تابلو سازی در پرند مراجعه نمایید و از خدمات تابلو سازی این مجموعه بهره مند شوید.

 

 

تابلوسازی در پرند

 

تابلوسازی در پرند ، با حضور اساتید و متخصصان تابلوساز، از بهترین روش های مکانیزه ساخت تابلوهای تبلیغاتی استفاده می کند. در این تابلو سازی ، انواع تابلوهاى حروف برجسته ، استیل ، چلنیوم ، پلگسی ، فلزی و ... نماى کامپوزیت و ترموود و ... لایت باکس ، پلاک استیل ، تابلوى راهنماى طبقات و تابلو های دیگر طبق متد روز دنیا اجرا می شود. خدماتی همچون تحویل تابلو در اسرع وقت و با دقت زیاد ، مشاوره رایگان در محل ، طراحی 3D، گارانتی تضمینی در تابلوسازی در پرند به مشتریان و متقاضیان عرضه می گردد. جهت مراجعه به تابلوسازی در پرند ، با شماره تلفن های قید شده در سایت تماس بگیرید.

 

 

ساخت انواع حروف درتابلو سازی در پرند

 

ساخت انواع حروف درتابلو سازی در پرند ، شامل

حروف چلنیوم

حروف وکیوم

حروف فلزی

استیل

نئون

لاسوگاسی

پلکسی

ال ای دی روان

ال ای دی ثابت

می باشد که به شکل‌های و طرحهای مختلف قابل ساخت و ارائه میباشد. بیش از 50 مدل حروف برجسته جهت استفاده در تابلو های تبلیغاتی از جنس انواع استیل ،تابلو پلاستیک ،چلنیوم ،لترمکس ،فلز ،آبکاری کروم متناسب با انواع سلیقه‌ها و در رنج قیمت‌های متفاوت در تابلو سازی در پرند قابل ساخت و عرضه می باشد. در صورتی که قصد سفارش ساخت انواع حروف درتابلو سازی در پرند را دارید، با شماره تلفن های تابلو سازی تماس حاصل فرمایید.

 

 

بزرگترین مجموعه تابلو سازی در پرند

 

بزرگترین مجموعه تابلو سازی در پرند ، مجهز به دستگاه‌های تابلو سازی از مقدماتی تا پیشرفته است که در سبک های مختلف با 18 سال سابقه فعالیت در تابلوسازی در زمینه تابلوهای تبلیغاتی مدرن و حروف برجسته

حروف چنلیوم ساده ، پانچی و آینه ای

حروف استیل ساده و رینگی

حروف فلزی لتر لایت (لاس و گاسی )

حروف وکیوم دو بعدی و سه بعدی

حروف پلاستیک لبه هندی و معمولی

حروف لبه سوئدی

حروف کریستالی

حروف رزینی

حروف فانتا کروم

نما و تابلو کامپوزیت

نما و تابلو چوب ترمو

ساخت تابلو led ثابت تک رنگ و فول کار (باسی افکت )

ساخ تابلو led روان تک رنگ و فول کار

ساخت نئون و ونئون فلکسی

خدمات ارائه می‌نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه لیزر برش فلزات و پلگسی لیزر جوش استیل و حروف ساز دو کاره استیل و چنل وکیوم فرمینگ سی ان سی با شماره تلفن های درج شده در آگهی تماس بگیرید.

 

 

تابلو چلنیوم در پرند

 

تابلو چلنیوم در پرند ، تابلو چلنیوم با توجه به پیشرفت صنعت تبلیغات، با استقبال زیادی روبرو شده . این تابلو ها با طرح خود مخاطب را هر چه بیشتر و بهتر به سمت محصول مورد نظر جذب می‌کند تابلو چلنیوم در پرند کاربردهای زیادی هم در عرصه تبلیغات و هم در حوزه آگاه‌سازی و اطلاع رسانی‌های عمومی و تخصصی دارد و برای افزایش فروش از آنها استفاده می‌شوند. یکی دیگر از مزایای استفاده از این تابلو سازی نیز یک محیط لوکس و کلاسیک را برای مکان کسب به ارمغان می آورد. برای ثبت و سفارش تابلو چلنیوم در پرند ، تماس حاصل فرمایید.

 

 

نصب تابلو چلنیوم در پرند

 

نصب تابلو چلنیوم در پرند ، از سطوح مقدماتی تا پیشرفته به صورت منظم و مدون ارائه می‌شود. خدمات نصب تابلو چلنیوم در این شرکت با استفاده از بهترین متریال و استادکاران حرفه‌ای، در ضمن با قیمت منصفانه در ارائه محصولات تابلوسازی، سبب شده است میزان فعالیت این شرکت هر روز بیشتر شده و در نتیجه به گستردگی خدمات و تجهیزات آن کمک شایانی کرده است. در نصب تابلو چلنیوم شیوه اتصال و نصب از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است و الزامیست از افراد مجرب و کاردان در زمینه نصب تابلو کمک بگیرید. جهت کسب اطلاعات بیشتر از نصب تابلو چلنیوم در پرند ، با کارشناسان مجموعه تماس بگیرید.

 

 

مرکز تخصصی تابلوسازی در پرند

 

مرکز تخصصی تابلوسازی در پرند ، یکی از خدمات و فعالیت های تابلوسازی است که با  داشتن دانش و اطلاعات به روز در زمینه انواع تکنیک‌های تابلوسازی و طراحی و اجرای‌های زیبا ، به صورت حرفه‌ای در زمینه ساخت و نصب تابلو چلنیوم فعالیت می نماید. مرکز تخصصی تابلوسازی در پرند ، شامل انواع تکنیک‌های نوراندریک، ساید لایت، سوپر ساید لایت والماسی می باشد که به صورت حرفه‌ای توسط تابلوساز ماهر صورت می گیرد. مرکز تخصصی تابلوسازی در پرند با مواد اولیه از بهترین مواد تابلوسازی استفاده شده که دارای رنگ‌بندی و طراحی‌های متنوعی می باشد. جهت استفاده از خدمات مرکز تخصصی تابلوسازی در پرند ، تماس بگیرید. در صورتی که قصد کسب اطلاعات بیشتر در زمینه مرکز تخصصی تابلوسازی در پرند  را دارید، با شماره تلفن های درج شده در وبلاگ تماس حاصل فرمایید.

 

 

تابلوسازی انواع تابلو مغازه در پرند

 

تابلوسازی انواع تابلو مغازه در پرند ، بی واسطه ، سازنده مستقیم

به پشتوانه ذوق و هنر و تجربه سالیان گذشته آماده ارائه خدمات متفاوت هستیم. ( درصورت تمایل آخرین قیمت و مشاوره را از ما بگیرید )

طراحی و ساخت انواع تابلو های مدرن تبلیغاتی ، نما کامپوزیت، نمای ترمود ( چوب ) حروف برجسته چنلیووم، پلاستیک، ال ای دی ، تابلو فلکسی و... هر آنچه شما برای زیبایی نمای محل کار خود نیاز دارید

ارایه ایده های خاص با طراحی تخصصی تابلو های برجسته طراحی تخصصی آرم لوگو و با قابلیت چاپ و همچنین ساخت بصورت برجسته

لترمکس، پلاستیک، لبه پانچ، وکیوم، برجسته استیل، طلایی و...

اجرا و پیاده سازی ایده های شما

پشتیبانی معتبر و واقعی از محصولات ساخته شده و ارائه گارانتی متناسب با نوع تابلو

ارائه سرویس منظم در سریع ترین زمان ممکن

جهت مشاهده نمونه کارهای اجرا شده به سایت تابلوسازی اندیشه آفتاب به نشانی www.andisheaftab.com   مراجعه نماید. کارشناسان مربوطه در مرکز فروش تابلوسازی ، پس از ارائه مشاوره جهت انتخاب تابلو مناسب، فرآیند اجرا و نصب لازم را برای مشتریان گرامی انجام داده و کاربردی ترین تابلو مغازه را به مشتریان ارائه می دهند.

گروه تابلوسازی اندیشه افتاب

طراح و مجری مدرن ترین تابلوهای تبلیغاتی 

شما عزیزان می توانید جهت سفارش تابلوهای تبلیغاتی برای شرکت، محل کار، مغازه ، نمایندگی ها و با این تابلوساز همکاری نمایید.

-------------------------------------------

" تابلوسازی اندیشه آفتاب "

دفتر: 22854605

کارخانه : 3-56585901 - 021

آدرس : شهرک صنعتی سبلان نرسیده به گلستان هفتم پلاک 9

مدیریت : 09125212371

سفارشات تلفنی : 09123857588

سفارشات تلگرام : 09192962879

----------------------------------------------------------

 

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

                                                                                                                                                     

سفارشات از طریق واتساپ واتساپ اندیشه آفتاب  09192962879  ( آنلاین )آقای مهندس بیگدلی

   09123188582  آقای رحیمی از ساعت 8 صبح الی 18 عصر

 09123857588  آقای بیگدلی

 

  
                                                                                                                                                     

همراه :          09125212371     مدیریت : علی اکبر بیگدلی  
                                                                                                                                                     

آدرس کارخانه : تهران -جاده ساوه- نرسیده به رباط کریم - (شهرک صنعتی سبلان) خیابان اصلی شهرک  گلستان هفتم پلاک ۹ 

تلفن کارخانه :     02156585901              02156585902                 02122854605

                                                                                                                                                              

در صورت نیاز به هرگونه مکاتب و درخواست پیش فاکتور و یا ارسال طرح، ازلینک واتساپ زیر استفاده فرمائید

واتساپ: واتساپ اندیشه آفتاب

 

وبسایت : www.andisheaftab.com

اینستاگرام : www.instagram.com/andisheaftab

جهت ارتباط در واتساپ لوگوی زیر را لمس نماید

 

 

 

نظرات (۱)

مطالب بلاگتون خیلی مفید و عالی بود. ممنونم. باز هم به بلاگتون سر میزنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی