تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

  • ۰
  • ۰

تابلوسازی تخصصی در تهرانپارس، مرکز ساخت تابلو چلنیوم در شرق تهران است که با حضور تیم مجرب، خدمات تخصصی به متقاضیان و مشتریان ارائه می دهد. تابلوسازی در تهرانپارس, تابلوسازی در جوادیه,تابلوسازی در حکیمیه, تابلوسازی در رسالت, تابلوسازی در شرق تهران, تابلوسازی در شمیران نو, تابلوسازی در شیان و لویزان, تابلوسازی در مجیدیه, تابلوسازی در نارمک, تابلوسازی در هنگام

 

تابلوسازی در تهرانپارس

تابلوسازی در تهرانپارس1 تابلوسازی در تهرانپارس2 تابلوسازی در تهرانپارس3

تابلوسازی در تهرانپارس

تابلوسازی در تهرانپارس

 

وبسایت : www.andisheaftab.com

اینستاگرام : www.instagram.com/andisheaftab

 

تابلوسازی در تهرانپارس ، با داشتن سابقه درخشان در تابلوسازی و ساخت تابلو چلنیوم، از جدیدترین و بروز ترین تجهیزات ساخت حروف برجسته بهره می برد. تیم حرفه ای و متخصص تابلوساز، نورپرداز و طراح دکوراسیون تابلوسازی در تهرانپارس، در موضوعات تابلو چلنیوم، تابلو کامپوزیت، تابلو استیل، تابلو ترموود، تابلو نئون پلاستیک، تابلو پشت بامی، تابلو سردر مغازه و فروشگاه به صورت تخصصی فعالیت می نمایند. از خدمات تابلوسازی در تهرانپارس، ساخت و مونتاژ حرفه ای تابلو، تحویل تابلو تبلیغاتی در ابعاد دلخواه و ارائه پکیج های متنوع با قیمت های مناسب می باشد.

 

بهترین تابلوسازی در تهرانپارس

 

 

بهترین تابلوسازی در تهرانپارس ، با حضور تیم حروفسازان متخصص، خدمات حرفه ای در زمینه حروف سازی و تابلوسازی به متقاضیان ارائه می دهد. از خدمات بهترین تابلوسازی در تهرانپارس، ساخت انواع تابلو تبلیغاتی با بیش از 50 نوع حروف برجسته با تجهیزات روز دنیا می باشد. بهترین تابلوسازی در تهرانپارس دارای مجوز رسمی از اتحادیه تابلوساران تهران می باشد که خدمات حرفه ای و تخصصی تابلوسازی ارائه می دهد.

 

تابلوسازی تخصصی استیل در تهرانپارس

 

 

تابلوسازی تخصصی استیل در تهرانپارس ، با ارائه خدمات تخصصی در زمینه تابلو های تبلیغاتی، موجب جلب رضایت مشتریان و متقاضیان می شود. از خدمات تخصصی و حرفه ای تابلوسازی تخصصی استیل در تهرانپارس، ساخت تخصصی انواع تابلو استیل است که عبارتند از:

تابلو استیل رینگی : این نوع تابلو همانند تابلوهای استیل ساده است، با این تفاوت که اطراف حروف نیز با استیل پوشانده شده است و دارای نور مخفی می باشد و طبق متدها و ترفندهای خاص خود توسط دو متریال رینگ استیل و رینگ پلکسی گلاس ساخته می شود. که در دو نوع تابلوهای استیل طلایی رینگی و تابلوهای استیل نقره‌ای رینگی به بازار عرضه می شوند.

 

تابلو استیل لبه پانچ  : تابلو استیل لبه پانچ همانند تابلو استیل لبه ساده میباشد و تنها تفاوتش در لبه های دور کار میباشد که بادستگاه لیزر در دور کار سوراخ هایی ایجاد میشود که از طریق این سوراخ ها میتوان نور را عبور داد.  تفاوت این سبک از تابلو حروف برجسته استیل با نوع معمول در نمای ستاره ای و درخشان آن است.

 

تابلو استیل طلایی : تابلو استیل طلایی از ورقه های استیل ساخته شده است و همانطور که از نامش مشخص است به رنگ طلایی میباشد و در دو طرح ساده و خش دار میباشد از ویژگی های آن می توان به براقی ، زیبایی ، سطح صاف و صیقلی ، عدم زنگ زدگی یا خوردگی آن به مرور زمان نام برد

 

تابلو استیل نقره‌ای : تابلو استیل نقره ای از ورقه های استیل تشکیل شده و کاملا مشابه تابلو استیل طلایی میباشد و فقط به رنگ نقره ای میباشد

 

تابلو استیل میرور : تابلو استیل میرور نسبت به سایر تابلوهای استیل دیگر براق تر و اینه ای تر میباشد

 

 تابلو استیل در مدل­های پولیش خورده، استیل خش­دار، مات یا براق طراحی و ساخته می­شود که هرکدام زیبایی مخصوص خود را دارند و در دو نوع مختلف استیل 304 برای فضاهای خارجی و داخلی و استیل 316 برای ساخت بدنه تابلوهای بزرگ، بسیار مناسب است.

 تابلوسازی تخصصی استیل در تهرانپارس، با فراهم کردن کارگاهی مجهز، به صورت تخصصی ساخت تابلو استیل را با مهارت و دقت انجام می دهند.

 

تابلوسازی چلنیوم در تهرانپارس

 

 

تابلوسازی چلنیوم در تهرانپارس ، مرکز ساخت حرفه ای تابلو چلنیوم در شرق تهران است که در زمینه های انواع تابلو چلنیوم و موضوعات دیگر، خدمات تخصصی ارائه می دهد. یکی از فعالیت های تابلوسازی چلنیوم در تهرانپارس، انواع تابلو چلنیوم است. از اهداف تابلو چلنیوم در تابلوسازی در تهرانپارس، طراحی و تبلیغ هدفمند جهت معرفی کالا و محصولات شما می باشد. داشتن دانش کافی در رابطه با مشخصات محصول و لوکیشین تابلو، از ملزومات تابلوسازی چلنیوم می باشد. تابلو چلنیوم بر اساس نوع متریال های کاربردی ، نحوه انجام نورپردازی و طراحی و اصول ساخت به انواع متعددی تقسیم بندی می شوند که عبارتند از :

تابلو چلنیوم ساده : ساده ترین و قدیمی ترین روش اجرای تابلو چلنیوم می باشد در ساخت آن  از پلکسی گلاس با لبه چلنیوم در رنگ های متنوع استفاده می شود .

تابلو چلنیوم طلایی : این تابلو به علت داشتن لبه های طلایی رنگ این نام را به خود گرفته است . لایه رویی تابلو چلنیوم طلایی از جنس پلکسی گلاس می باشد که این تابلو را در برابر شرایط جوی مقاوم می نماید .

 

تابلو چلنیوم لبه پانچ  : چلنیوم لبه پانچ در طرح های متعدد همچون چلنیوم پانچ ، چلنیوم ساید ، چلنیوم پانچ طرح گل ، چلنیوم طرح آجری در رنگ های نقره ای و طلایی قابل عرضه می باشند

 

تابلو چلنیوم دوبل : همانند تابلو چلنیوم ساده است با این تفاوت که از یک لایه پلکسی اضافی در ساخت آن استفاده می شود ، استفاده از پلکسی گلاس در دو رنگ متفاوت سبب دید بهتر و در نتیجه زیبایی بیشتر تابلو مغازه می شود .

تابلو چلنیوم الماسی : این تابلو به شیوه های متعددی همچون تابلو چلنیوم دوبل الماسی ، تابلو چلنیوم دوبل طلایی الماسی ، تابلو رینگی پلکسی الماسی و تابلو چلنیوم ستاره ای ساخته می شود و انعکاس نور الماسی شکل تابلو و وجود پانچ های نوری بر روی سطح حروف برجسته سبب زیبایی هر چه تمام این تابلوی تبلیغاتی می شود

تابلو چلنیوم کریستال : یکی دیگر ازروش های تبلیغات مدرن در صنعت تابلوسازی ساخت تابلو کریستال می باشد که در ساخت این مدل از حروف چلنیوم ، پلکسی گلاس شیشه ای و دانه های کریستال بهره می برند .

تابلو چلنیوم RGB  : از پلکسی سفید ساخته می شود و می توان از هفت رنگ برای ساخت آن استفاده نمود .

تابلو چلنیوم فول کالر : این تابلو چلنیوم بر اساس متریال های مختلف همچون تابلو چلنیوم ساده اجرا می شود و به دلیل بکارگیری از برد کنترل مخصوص قابلیت نمایش تعداد رنگ های متنوع را دارا می باشد .

 

تابلوسازی مغازه چلنیوم در تهرانپارس

 

 

تابلوسازی مغازه چلنیوم در تهرانپارس ، مرکز ساخت تابلو مغازه با متریال چلنیوم است که خدمات حرفه ای و تخصصی ارائه می دهد. با توجه به اهمیت تابلو مغازه برای هر یک کاسبین، بهره گیری از خدمات گسترده یک تابلوسازی حرفه ای، از ضروریات سفارش تابلو مغازه به شمار می آید. تابلوسازی مغازه چلنیوم در تهرانپارس با ساخت بهترین تابلو مغازه چلنیوم ، رضایت هر یک از مشتریان را جلب می نماید. تابلوسازی مغازه چلنیوم در تهرانپارس با داشتن نمونه کار از عکس و کلیپ های ویدئویی تابلو مغازه اماده ارئه خدمات تابلوسازی میباشد.

 

بهترین تابلوسازی در تهرانپارس

 

 

بهترین تابلوسازی در تهرانپارس ، از مجهزترین و به روز ترین تابلوسازی های شرق تهران است. از امکانات بهترین تابلوسازی در تهرانپارس، در اختیار داشتن زیباترین و مجهزترین کارگاه تابلوسازی و مجهز بودن به پیشرفته ترین لوازم حروفسازی و نماسازی که در کشور بی بدیل میباشد. در این مرکز، تابلوسازی در سبک های کلاسیک، فانتزی، اسپرت و مدرن، با در نظر گرفتن سلیقه و بودجه مشتریان انجام خواهد گرفت. در حال حاضر در تهرانپارس، شرکت ها و مجموعه های تابلو سازی مختلفی در نقاط مختلف تهران مشغول به ساخت و عرضه تابلو های تبلیغاتی هستند، که از عمده فعالان این صنف در شرق تهران مبادرت به تولید و عرضه تابلو می نمایند.

 

تخصصی ترین تابلوسازی در تهرانپارس

 

 

تخصصی ترین تابلوسازی در تهرانپارس ، در زمینه تابلوسازی تخصصی در موضوعات مختلف فعالیت می کند و خدمات حرفه ای به مشتریان ارائه می دهد. متخصصان تابلو چلنیوم و تابلو استیل در تخصصی ترین تابلوسازی در تهرانپارس، از امکاناتی همچون دستگاه لیزر، دستگاه سی ان سی، دستگاه حروف ساز بهره می برند. از فعالیت های تخصصی ترین تابلوسازی در تهرانپارس، تابلوسازی تخصصی از تابلو سردر و تابلو پشت بامی می باشد. در انواع تابلوسازی از جنس های مختلفی استفاده می شود که می تواند از جنس کامپوزیت ، چلنیوم و ... باشد .

 

حرفه ای ترین تابلوسازی در تهرانپارس

 

 

حرفه ای ترین تابلوسازی در تهرانپارس ، با داشتن ایده های نوآورانه و خلاقانه در زمینه تابلو چلنیوم و تابلو استیل ، در موضوعاتی همچون تابلو های برجسته چلنیوم فعالیت می نماید. تیم حرفه ای ترین تابلوسازی در تهرانپارس، متشکل از کارشناسان و متخصصان حروف سازی و نما سازی بوده که با داشتن مجوز رسمی و تجربه های تخصصی، خدمات حرفه ای به مشتریان ارائه می دهند. بهره گیری از پیشرفته ترین و بروزترین تجهیزات تابلوسازی از امکانات حرفه ای ترین تابلوسازی در تهرانپارس می باشد. از دیگر مزایای بیشتر این تابلوها می توان از موارد زیر نام برد. 1. مقاومت زیاد تابلوهای چلنیوم در برابر ضربه و فشار 2. امکان تمیز کردن و شستشوی راحت تابلوی چلنیوم با آب و مواد شوینده. 3. عمر حروف برجسته چلنیوم طولاتی است و مقاومت خوبی دارد. 4. مقاومت طولانی در برابر سرما، گرما و اشعه آفتاب. 5. مقاومت در برابر زنگ زدگی. 6. ثبات رنگی و ماندگاری دراز مدت

 

تابلوسازی تخصصی  در تهرانپارس

 

 

تابلوسازی تخصصی در تهرانپارس ، با حضور تیم مجرب و متخصص در زمینه ساخت تابلو چلنیوم و تابلو استیل، خدمات حرفه ای و تخصصی انجام می دهد. از فعالیت های تابلوسازی تخصصی  در تهرانپارس، می توان به انتخاب بهترین و زیباترین تابلو تبلیغاتی اشاره نمود. استفاده از به روز ترین تجهیزات تابلوسازی و حروف سازی، از ملزومات و ضروریاتی است که در تابلوسازی اندیشه آفتاب در تهرانپارس مورد توجه قرار می گیرد.

 

تابلوسازی محدوده تهرانپارس

 

 

تابلوسازی محدوده تهرانپارس ، از گروه طراح دکوراسیون جهت زیباتر شدن تابلو ها بهره می برد. خدمات مختلف تابلوسازی  محدوده تهرانپارس شامل ساخت ، مونتاژ حرفه ای تابلو، تحویل فوری و ارائه تابلو های مدرن با قیمت های مناسب می باشد. همچنین جهت استفاده از یک تابلو مناسب و زیبا ، لازم است متناسب با نوع حرفه و شغل خود چارچوبی داشته باشید. برای استفاده از تابلو مورد نظر خود در محدوده تهرانپارس از یک متخصص در این زمینه کمک بخواهید.

 

تابلو مغازه در تهرانپارس

 

 

تابلو مغازه در تهرانپارس ، تابلو مغازه ها استفاده زیادی دارند و ممکن است با نمای ترموود و یا به صورت ترکیبی از سایر متریال بسته به محیط و انتخاب مشتری استفاد شود. استفاده از تابلو مغازه به عنوان یک روش تبلیغاتی ارزشمند در همه کشور ها امری مرسوم به شمار می آید. تابلو های مورد استفاده به عنوان تابلو مغازه باید بتوانند علاوه بر جلب نظر مشتریان و ماندگاری در ذهن آن ها، فضایی آرامش بخش ایجاد نماید. برای سفارش تابلو مغازه در تهرانپارس با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. تابلوسازی تابلو مغازه در تهرانپارس، فضایی جهت ساختن بهترین و زیباترین تابلو تبلیغاتی با موضوعات مختلف فراهم نموده که پس از طراحی و تنظیم های نهایی، به صورت حروف برجسته  با نمای کامپوزیت  یا ترمووود به مشتریان محترم ارائه می دهد.

 ما در همه این مناطق قادر به  ارائه خدمات تابلوسازی میباشیم:

    تابلوسازی در مهران

   تابلوسازی در کاظم آباد

   تابلوسازی در کوهک

   تابلوسازی در مجیدیه و شمس آباد

    تابلوسازی در پاسداران و ضرابخانه

   تابلوسازی در حسین آباد و مبارک آباد

   تابلوسازی در شیان و لویزان

  تابلوسازی در علم و صنعت

   تابلوسازی در نارمک

    تابلوسازی در تهرانپارس غربی

    تابلوسازی در جوادیه

    تابلوسازی در خاک سفید

    تابلوسازی در تهرانپارس شرقی

    تابلوسازی در قاسم آباد و ده نارمک

    تابلوسازی در اوقاف

    تابلوسازی در شمیران نو

    تابلوسازی در حکیمیه

   تابلوسازی در قنات کوثر

    تابلوسازی در کوهسار

   تابلوسازی در مجید آباد

    تابلوسازی در اتوبان بابایی

    تابلوسازی در اتوبان باقری

    تابلوسازی در اتوبان صیاد شیرازی

    تابلوسازی در بنی هاشم

    تابلوسازی در پلیس

    تابلوسازی در دلاوران

    تابلوسازی در رسالت

    تابلوسازی در سراج

    تابلوسازی در شمس آباد

    تابلوسازی در شهدا

    تابلوسازی در صیاد شیرازی

    تابلوسازی در علم وصنعت

    تابلوسازی در فرجام

    تابلوسازی در لویزان

    تابلوسازی در میدان ملت

    تابلوسازی در هروی

    تابلوسازی در هنگام

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

                                                                                                                                                     

سفارشات از طریق واتساپ واتساپ اندیشه آفتاب  09192962879  ( آنلاین )آقای مهندس بیگدلی

   09123188582  آقای رحیمی از ساعت 8 صبح الی 18 عصر

 09123857588  آقای بیگدلی

 

  
                                                                                                                                                     

همراه :          09125212371     مدیریت : علی اکبر بیگدلی  
                                                                                                                                                     

آدرس کارخانه : تهران -جاده ساوه- نرسیده به رباط کریم - (شهرک صنعتی سبلان) خیابان اصلی شهرک  گلستان هفتم پلاک ۹ 

تلفن کارخانه :     02156585901              02156585902                 02122854605

                                                                                                                                                              

در صورت نیاز به هرگونه مکاتب و درخواست پیش فاکتور و یا ارسال طرح، ازلینک واتساپ زیر استفاده فرمائید

واتساپ: واتساپ اندیشه آفتاب

 

وبسایت : www.andisheaftab.com

اینستاگرام : www.instagram.com/andisheaftab

جهت ارتباط در واتساپ لوگوی زیر را لمس نماید

 

 

 

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی