تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

تابلوساز, تابلو ساز , تابلوساز چلنیوم , تابلو ساز حروف برجسته, تابلو ساز کامپوزیت, تابلوساز حروف سه بعدی , تابلو تبلیغاتی, تابلو سردر,channelium,composite

  • ۰
  • ۰

گروه تابلوسازی اندیشه آفتاب

تابلو کامپوریت 1

 

شماره تماس02156585901
09123857588

 

جزئیات خاص

تلفن همراه09123857588

اینستاگرام @andisheaftab

ساعت کاری ساعت 9 صبح تا 8 بعد از ظهر

تلگرام  09192962879

واتس آپ  09192962879

 

توضیحات

ورق کامپوزیت نمونه ای مدرن از مصالح معماری است و استقبال زیادی در صنعت تابلو سازی داشته است. ورق کامپوزیت عمدتا برای نمای خارجی و دکور داخلی ساختمانها مغازهها و فروشگاهها مورد استفاده قرار می گیرد. در ادامه به شناخت بیشتر کارایی این ورق در حرفه تابلوسازی می پردازیم. کامپوزیت از ترکیب فیزیکی و ماکروسکوپی مواد با یکدیگر به وجود می آید. اجزای تشکیل‌ دهنده یک کامپوزیت با هم به صورت شیمیایی ترکیب نمی‌شوند، در نتیجه اجزای تشکیل دهنده آن ماهیت شیمیایی و طبیعی خود را کاملاً حفظ کرده و سطح مشترک مشخصی بین اجزا وجود خواهد داشت. این محصول که به صورت ورقی عرضه می شود شامل یک فاز زمینه (ماتریکس) و یک یا چند فاز تقویت‌کننده پرکننده یا فیلر است.

تابلو کامپوزیت در پونک

تابلو کامپوزیت در پونک ، کامپوزیت ترکیبی از دو یا چند ماده با خصوصیات فیزیکی و شیمیایی مختلف است. زمانی که این مواد با یکدیگر ترکیب شوند، ماده ای برای انجام کار خاصی بوجود می آید. مثلا در برابر برق، قوی تر و مقاوم تر است. در حالی که اولین کامپوزیت ها از مواد طبیعی مانند گل و نی ساخته شده بودند ، امروزه کامپوزیت ها در آزمایشگاه از مواد مصنوعی ایجاد می شوند. تابلو کامپوزیت در پونک به صورت عمده در ساخت تابلو تبلیغاتی استفاده می شود.

تابلو کامپوزیت ارزان در پونک

تابلو کامپوزیت آلومینیوم به عنوان مهم ترین مصالح تابلو سازی می باشد. از ویژگی های تابلو کامپوزیت ارزان در پونک می توان به مواردی مانند: سبک بودن، خاصیت آکوستیک، تنوع رنگ، مقاوم در برابر اشتعال، شکل پذیری، عدم نیاز به شستشو و ... اشاره داشت. امروزه تابلو کامپوزیت یکی از بروزترین و زیباترین تابلوهای تبلیغاتی و زیباسازی نما محسوب می شود و اکثرا برای ساخت تابلو سر در مغازه و یا نماهای ساختمان ها و جایگاه های سوخت مورد استفاده قرار می گیرد .

ساخت تابلو کامپوزیت در پونک

ساخت  تابلو کامپوزیت در پونک ، در ساخت این نوع تابلوی تبلیغاتی از متریال کامپوزیت برای زمینه حروف بهره گرفته می شود نوع حروف درج شده بر روی این متریال به سلیقه و بودجه مشتری بستگی دارد هر چه جنس با کیفیت تر انتخاب شود قیمت تابلو کامپوزیت بیشتر خواهد شد . نوع حروف بکاررفته در تابلو کامپوزیت می تواند از حروف برجسته پلاستیک ، حروف برجسته چلنیوم ، حروف برجسته فلزی ، حروف برجسته استیل و سایر حروف برجسته باشد .

طراحی تابلو کامپوزیت می تواند ساده یا اینکه ترکیبی از چند رنگ متفاوت و یا تلفیقی از دو یا سه متریال باشد . آکوستیک بودن ورق کامپوزیت به دلیل خالی بودن فضای پشت خاصیت عایق در برابر صدا ایجاد می کند. همچنین سبک بودن ورق کامپوزیت نسب به سایر مصالح مانند: سنگ، سیمان و ... موجب شده تا طرفداران زیادی در ساخت تابلو کامپوزیت در پونک داشته باشد. ورق های کامپوزیت به دلیل ضخامت، رنگ و نوع آلیاژ به کا رفته در انواع مختلفی در ساخت  تابلو کامپوزیت در پونک ارائه می شود، که هرکدام کاربرد خاصی دارند.

نصب ورق  تابلو کامپوزیت پونک

تولید ورق تابلو کامپوزیت پونک ،

هزینه نصب و اجرای تابلو کامپوزیت نسبت به متریال های دیگر کمتر می باشد و به دلیل آماده بودن ورق های کامپوزیت زمان اجرا و نصب کوتاه تری می طلبد. کامپوزیت از دو جزء پرکننده و ماتریس یا زمینه تشکیل می شود. ساخت ونصب ورق تابلو کامپوزیت پونک در زمینه طراحی و تولید تابلو های های کامپوزیت سابقه درخشانی دارد. مجریان این مجموعه آماده همکاری با کارخانه ها و مراکز فروش در این زمینه و اجرا و ساخت انواع مختلف تابلو کامپوزیت با بهترین کیفیت می باشند. ضخامت ورق های کامپوزیت تولید شده توسط مجموعه تولید ورق کامپوزیت پونک 4میلیمتر می باشد، که میزان استاندارد ضخامت کامپوزیت است.

قیمت تابلو کامپوزیت در پونک

قیمت تابلو کامپوزیت در پونک ،بسته به ضخامت ورق ها و رنگ مدنظر قیمت ورق کامپوزیت متفاوت می باشد ورقهای ضخیم تر دارای دوام و کیفیت بالاتری هستند در نتیجه قیمت ورق کامپوزیت ضخیم تر، بالاتر از ورق ظریفتر است . در تولید ورق کامپوزیت در برخی محصولات از پلی اتیلن و برخی دیگر از مواد معدنی استفاده شده است. تفاوت قیمت این محصول در مواد به کار رفته در آن ها می باشد. مواد پلی اتیلن قابل اشتعال بوده و در برابر آتش و حرارت از مقاومت کمتری برخوردار می باشند، اما به دلیل ارزان تر بودن مصرف بیشتری دارند. در مقابل قیمت تابلو کامپوزیت در پونک که از مواد معدنی تشکیل شده به دلیل مقاومت در برابر آتش گران تر از سایر ورق ها می باشد. همچنین نصب کامپوزیت نیاز به افراد متخصص در این زمینه دارد. قیمت تابلو کامپوزیت در پونک با نازلترین قیمت به مشتریان و مصرف کنندگان عرضه می گردد.

 مزایای تابلو کامپوزیت در پونک

مزایای تابلو کامپوزیت در پونک ، کامپوزیت ها کاربرد های مختلفی در صنایع مختلف دارند. به طور مثال کامپوزیت های با الیاف طبیعی قابل استفاده در صنعت تابلوسازی می باشند. این کامپوزیت ها در دودسته به کار می روند: در زمینه ساخت تابلو های که نیاز به مقاومت بالا ندارند و دسته دیگر در جایی که نیاز به مقاومت مکانیکی بالا وجود دارد. مزایای تابلو کامپوزیت در پونک بستری مناسب برای نصب انواع حروف برجسته دارد. در برابر شرایط آب و هوایی و اشعه ماورا بنفش مقاوم  می باشد . به دلیل خاصیت پاکسازی خودکار در مقابل گرد و غبار و آلودگی های محیطی کثیف نمی شود و دائما براق و زیبا جلوه می کند . به راحتی می توان ورق کامپوزیت را به شکل و فرم دلخواه درآورد. تابلوسازی تابلو  کامپوزیت در پونک خدمات خود را به بهترین کیفیت ارائه می کند.

سازنده تابلو کامپوزیت در پونک

سازنده تابلو کامپوزیت در پونک ، استفاده از ورق کامپوزیت با الیاف طبیعی در صنعت تابلو سازی میان طراحان و معماران گسترش زیادی داشته است. نمونه از کاربرد این کامپوزیت ها در ساختمان سازی مانند: نمای دیوار، پارتیشن، سقف کاذب و .. می باشد. کامپوزیت در برابر استفاده از آهن و فایبرگلاس سبک تر و مقرون به صرفه تر است. ورق کامپوزیت در صنایع دندانپزشکی، ساختمان سازی، هوافضا، نیروگاه برق و ... کاربرد و استفاده فراوانی دارد.بیشترین تقاضا در صنعت تابلوسازی مربوط به تابلو کامپوزیت می باشد.کامپوزیت ها در صنعت تابلو سازی بیشتر جنبه نما سازی سر در مکانهای تجاری را دارند و اکثرا سلیقه مشتریان در طول سال های متمادی که متریال کامپوزیت و چلنیوم وارد عرصه تابلوسازی شده است به سمت و سوی تابلو کامپوزیت و چلنیوم سوق پیدا کرده است .  سازنده تابلو کامپوزیت در پونک آماده همکاری با همه مشاغل می باشد.

کاربرد ورق تابلو کامپوزیت در پونک

کاربرد ورق کامپوزیت در پونک ، در صنعت تابلوسازی به طور مثال ترکیب دو نوع متریال ورق های کامپوزیت که با ابزار مختلف برش،شیار و خم داده میشود و حروف های برجسته چلنیوم که از ورق هایی با آلیاژ آلمینیوم و همان اسم اختصاری چلنیوم به رنگ استیل و لایه رویی پلکسی گلاس تشکیل شده یک تابلوی تبلیغاتی را تشکیل میدهد.تابلو سازی ساین وان با کاربرد ورق کامپوزیت در پونک تلاش دارد تا با رعایت همه استانداردها تابلو کامپوزیت با کیفیتی ارائه دهد.

تابلو کامپوزیت طرح سنگ در پونک

تابلو کامپوزیت طرح سنگ در پونک ، امروزه از ورق کامپوزیت عمدتا در نمای ساختمان های مسکونی و تجاری، بانک ها، فروشگاه ها و ... استفاده می شود. ورق های کامپوزیت در رنگ های متنوع مانند: استیل، طرح چوب، مات، نانو، هفت رنگ و ... ساخته می شوند. استفاده از ورق کامپوزیت طرح سنگ در پونک به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط جوی متفاوت، قابل بازیافت بودن، نصب آسان و سریع و ویژگی های دیگر گسترش زیادی داشته است. در تابلو کامپوزیت طرح سنگ از سنگ های طبیعی استفاده شده که به دلیل ترکیب شدن با آلومینیوم زیبایی خاصی به نمای مغازه تان می دهد.

نمایندگی ساخت تابلو کامپوزیت در پونک

نمایندگی ساخت تابلو کامپوزیت در پونک ، ورق کامپوزیت به روش های مختلف ثابت، ریلی، ثابت جدید و استاندارد نصب می شود. همانطور که ذکر شد ۲ لایه آلومینیوم در تولید این محصول به کار برده شده است. یک لایه روی سطح نما قرار می گیرد و دیگری در پشت ؛ لایه ای که روی سطح نما استفاده می شود بسته به طراحی نما قابلیت رنگ ها و طرح های متنوع و متفاوتی را دارد و با توجه به نوع کاربری (تابلو ، نمای داخلی، نمای خارجی و…) رزین های متفاوتی را روی آن اجرا می کنند. لایه پشتی نیز دارای یک لایه رنگ آستر بر روی آلومینیوم است.
ورق کامپوزیت آلومینیوم جزء مصالح سبک دسته بندی می شود بطوریکه هر مترمربع از این ورق ها تنها حدود ۵ کیلوگرم وزن دارد.پنل کامپوزیت از مصالحی مانند: دو لایه آلومینیوم، یک لایه PVDF و لایه مرکزی که ازجنس مواد معدنی یا پلی اتیلن می باشد ساخته شده اند. ورق های کامپوزیت درابعاد مختلف بزرگ و کوچک در دکوراسیون داخلی مغازه ها نیز به کار می روند. نمایندگی ساخت تابلو کامپوزیت در پونک با داشتن تیم طراحی حرفه ای و تضمین کیفیت محصولات و رعایت استانداردهای معماری زیبایی منحصر به فردی برای نمای مغازه تان می آفریند. جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق شماره های زیر با مشاوران ما تماس بگیرید.

گروه تابلوسازی ساین وان

با بالاترین رزومه ساخت و اجرا در سراسر کشور
جامع ترین مرجع اطلاعات و نصاب کامپوزیت نما و تابلو ALU SWOISSBOND/ALU TOP/ ALU PRIMA
با سابقه ای بالغ بر 20 سال در زمینه تولید و ساخت تابلو های کامپوزیت نما با رنگهای متنوع و خاص ( ضد حریق ، نانو شاین ، سیگما fra 2 ) 

دارای گارانتی معتبر

تابلو کامپوزیتتابلو کامپوزیت3تابلو کامپوزیت5تابلو کامپوزیت6تابلو کامپوزیت

 

 

تابلوسازی در تهرانپارس

 

 

 

برای کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید

                                                                                                                                                     

سفارشات از طریق واتساپ واتساپ اندیشه آفتاب  09192962879  ( آنلاین )آقای مهندس بیگدلی

   09123188582  آقای رحیمی از ساعت 8 صبح الی 18 عصر

 09123857588  آقای بیگدلی

 

  
                                                                                                                                                     

همراه :          09125212371     مدیریت : علی اکبر بیگدلی  
                                                                                                                                                     

آدرس کارخانه : تهران -جاده ساوه- نرسیده به رباط کریم - (شهرک صنعتی سبلان) خیابان اصلی شهرک  گلستان هفتم پلاک ۹ 

تلفن کارخانه :     02156585901              02156585902                 02122854605

                                                                                                                                                              

در صورت نیاز به هرگونه مکاتب و درخواست پیش فاکتور و یا ارسال طرح، ازلینک واتساپ زیر استفاده فرمائید

واتساپ: واتساپ اندیشه آفتاب

 

وبسایت : www.andisheaftab.com

اینستاگرام : www.instagram.com/andisheaftab

جهت ارتباط در واتساپ لوگوی زیر را لمس نماید

 

 

 

  • ۹۸/۰۹/۱۹
  • اندیشه آفتاب

تابلو سازی در پونک

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی